Cloud news

Konferencja Payment Meeting

8 kwietnia w Warszawie w Hotelu Bristol będzie miała miejsce Konferencja Payment Meeting – merytorycznie o innowacjach płatniczych.

W programie znajdziecie m.in:

Płatności wygodniej, automatycznie i przy współpracy wielu podmiotów.
Paweł Haltof, Prezes Zarządu, Efigence.
– Agentive approach, czyli podejście skoncentrowane na Customer Experience zamiast rutyny.
– Invisible payments oraz potrzeba zbalansowania sił BigTech vs. konsumentów.
– Era otwartych innowacji banków z fintechami.

Program Polska Bezgotówkowa – pierwsze efekty, wyzwania i plany na 2019.   
Paweł Widawski
, Wiceprezes Zarządu, Fundacja Polska Bezgotówkowa.
– Podsumowanie dotychczasowych działań fundacji.
– Plany na rok 2019.
– Nowe rynki, nowe wyzwania, nowi beneficjenci.

PolishAPI – koniec teorii, czas na praktykę.
Maciej Kostro, Doradca Zarządu, ZBP.
– Aktualny stan implementacji testowych interfejsów (po 14 marca).
– Praktyczne informacje wdrożeniowe.
– Plany rozwoju standardów API na poziomie UE.

Aplikacja mobilna dla sektora fintech – jak zaprojektować i wdrożyć.
Michał Stawski, COOMobter.
– Jak wybrać najlepszego dostawcę?
– Trzy najważniejsze aspekty, na które należy zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji dla fintech.
– Jakie są największe wyzwania w projekcie?

PSD2: SCA, SRC – branżowe buzzwordy czy zmiana doświadczenia klienta w e-Commerce?
Jakub Grzechnik, Head of Product, CEE, Visa.
– PSD2: nie tylko open banking, ale też wymogi silnego uwierzytelnienia klienta: SCA.
– Co SCA oznacza w praktyce, a w szczególności w świecie e-Commerce i m-Commerce?
– SRC: zunifikowany POS dla świata e-Commerce.
– SRC a SCA: konflikt czy synergia?

SoftPos, czyli terminal płatniczy w aplikacji na smartfona. 
Rafał Galiński, Dyrektor rozwoju produktów, First Data Polska.
– Wirtualizacja płatności już niebawem? Kasy fiskalne online, e-paragony, terminal w smartfonie.
– Ewolucja SoftPosa, scenariusze zastosowań, softpos vs. terminal.
– SoftPos od First Data Polska, Samsung i Cardtek. Funkcje, działanie, plany.

Wyjątki od Strong Customer Authentication.
Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager, Członek Zarządu, PayU.
– Jak wydawca powinien wdrożyć SCA ze względu na modele one-click.
– Wyłączenie Merchant Initiated Transactions.
– 3DS 2.0.

Super okazja do wymiany wiedzy, networkingu, i poszerzenia horyzontów z chociażby zakresu fintechu. My będziemy na pewno!

Tutaj możecie znaleźć bardziej szczegółowy program: https://www.paymentmeeting.pl/program/

A tutaj możecie się zapisać: https://www.paymentmeeting.pl/formularz-zgloszeniowy/

Mamy nadzieje że do zobaczenia!